zondag 31 maart 2013

Flirty Pink lipstick | Essence

Hoi allemaal,
Vandaag een kleine review. Voor het aankomende lente seizoen zocht ik nog een mooi kleurtje voor op mijn lippen. Toen ik deze week in het Kruidvat aan het rondneuzen was besloot ik om toch maar eens de lipstick van Essence uit te proberen. Ik had nog geen enkele lipstick van Essence dus ik wist echt niet wat ik ervan moest verwachten. Ik kocht een glossy, roze kleur. De kleur heet Flirty Pink. De lipstick kost €1,29.



Essence belooft dat de kleur van de verpakking dezelfde is als de lipstick zelf. De kleuren komen inderdaad zo goed als overeen. De lipstick zelf bevat misschien nog iets meer glitter, maar je kunt de kleur zeker gemakkelijk aan zijn omhulsel herkennen.


Ik dacht dat het een redelijk opvallende, roze kleur zou zijn. 


Swatche. Maar zoals je ziet is het helemaal geen opvallend kleur. Eerder een subtiele kleuring die wat glitter bevat. Links ging ik er ongeveer drie keer over, helemaal rechts zie je het resultaat na 1 laagje. Na enkele lagen zie je dus wel een roze kleur maar die is zeker niet overdreven. Deze lipstick is handig als je je lippen een lichte kleuring wil geven. Er zijn nog heel wat andere kleuren, dus als je een goedkope niet te opvallende lipstick zoekt zou ik zeker eens eentje van Essence proberen!

Zara, XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen