donderdag 28 maart 2013

Snif snif !

Hallo allemaal,

Het is tijd voor mijn eerste blogbericht!
Op dit moment ben ik zelf een beetje ziek, je weet wel, de winterkwaaltjes (hoewel het al lente is, maar het weer denkt daar wel anders over).
Dus hier zijn een paar productjes waar ik tijdens een verkoudheid niet zonder kan.

Sublimo met aloë balsem

Deze zakdoekjes van Sublimo bevatten een verzorgende balsem. Op de verpakking staat 'zacht voor de neus', en ik moet toegeven dat dat niet overdreven is. Sommige papieren zakdoekjes voelen hard en onaangenaam aan. Zeker tijdens een verkoudheid wanneer je vaak je neus moet snuiten kan dit voor een onaangename en geïrriteerde huid rond je neus zorgen. Deze zakdoekjes voelen zacht aan en werken volgens mij echt verzorgend.
Sublimo zakdoekjes zijn te koop bij Aldi. De exacte prijs weet ik niet.


Nivea crème

Als je toch last krijgt van rode huid rond je neus of droge plekjes kun je altijd de Nivea Crème gebruiken. Deze ouderwetse Nivea Crème is heel voedend. De crème is lekker dik waardoor ze gemakkelijk te smeren is. Dit is een beetje de klassieker van de crèmes maar voor mij nog altijd een topproduct.
Nivea is te koop in de meeste warenhuizen met een verzorgingsafdeling.


Purol

In dit koude weer heb ik ook vaak last van droge of gesprongen lippen. Dan is er altijd purol. Purol is een verzachtende lipproduct , waarschijnlijk is het ook wel voor andere dingen goed. Voor mij is het echt mijn wondermiddeltje, 's avonds wanneer ik ga slapen doe ik wat purol op mijn lippen en de volgende ochtend zijn mijn lippen weer zacht en hersteld. Daarnaast heeft purol ook een heerlijke geur vind ik persoonlijk.
Dit is een grote pot, maar er bestaan ook handige, kleine meeneem potjes.
Purol is onder andere te koop in de apotheek.


Zo , ik hoop dat ik jullie misschien wat tips heb kunnen geven !

Zara, XOXO


1 opmerking: