zaterdag 13 april 2013

Casa candle

Hallo!
Vandaag iets anders dan beauty. Ik hou van heerlijke geurtjes in mijn kamer, en hoe kun je een lekker luchtje beter verspreiden dan met een geurkaars? Ja, ik hou van geurkaarsen. Frisse geuren, zoete geuren, lentegeuren, bloemengeuren en ga zo maar door. Ik vind het leuk om in kleine winkeltjes op zoek te gaan naar nieuwe geuren en kleuren.


Zo was ik overlaatst in de Casa, daar vind je echt toffe spulletjes om je kamer & tuin mee te versieren. HEERLIJK ! 
Ik vond er deze leuke felroze kaars. Maar het belangrijkste is de geur. De kaars heet Wild Cherry.
Hij ruikt ook naar kersen. Hij doet me denken aan die kauwgom met kersensmaak. De kaars ruikt echt super zoet. 


Het is een fruitige geur. Perfect voor de aankomende zomer !
Ik vind het ook een leuk kleurtje. In de Casa hebben ze nog verschillende andere geurtjes, maar die ruik ik persoonlijk niet graag. De kaarsen kosten €1,79. 


Wat zijn jouw favoriete geurkaarsen?
Laat het me weten in de comments!

XOXO,
Zara



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen