zaterdag 20 april 2013

Absolute Nude eyeshadow palette | Catrice

Hallo!
Vandaag een oogschaduw palette, namelijk het Catrice Absolute Nude Palette. Ik heb er een tijdje achter moeten zoeken maar uiteindelijk heb ik het toch gevonden. Ik heb het nu al enkele weken, en ik ben er heel tevreden  over.


Het palette bevat 6 -hoe kan het ook anders- nude kleuren. De kleuren bevatten allemaal glitter.


De eerste kleur is een zeer lichtroze highlither. Daarnaast hebben we een lichtroze peachykleur. De derde kleur is een bronskleurige. Vervolgens heb je nog een soort van gouden kleur. Als vierde een bruine aardekleur. En ten slotte nog een chocoladebruin. 
Hier komen de swatches.


Hier zie je de swatches getrokken zonder flits. 
De pigmentatie ligt ergens tussenin. De tweede, peachyroze kleur, heeft de minst goede pigmentatie. De twee donkerbruine kleuren hebben de beste pigmentatie. De donkerbruine kleuren zijn wel korrelig en poederig. Maar eens je dit gewoon bent, is het palette zeer handig te gebruiken! 


Hier de swatches met flits.
Je ziet duidelijk de shimmer in elk kleur. Ik vind de middelste kleuren -brons & goud- de mooiste. Maar met het volledige palette kun je prachtige looks maken. Ik vind dit palette bijzonder goed voor zijn lage prijs. Een goed budgetproduct dus.

Het palette is te koop bij Kruidvat voor slechts € 4,95. Zeker de moeite dus!

Wat is jouw favoriete nude-palette?
Heb jij andere goede budget palettes?
Laat het me weten in de comments!

XOXO,
Zara





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen