zondag 7 april 2013

Deo special !

Heey!
Vandaag iets helemaal anders. Ik zal het namelijk hebben over deodorant. Degene die ik momenteel gebruik,  goed en handig vind. Op dit moment gebruik ik drie deo's en ik zal ze een voor een voorstellen.


Als eerste de Fa Natural & Pure deodorant. Deze deo ruikt heel erg fris, een komkommer geur denk ik. De deo voelt ook verfrissend aan. Het is een handig meeneem formaat. Op de fles staat dat de deo geen witte sporen nalaat, en wanneer je de deo eerst schudt voor je hem gebruikt laat hij echt geen sporen na. Deze deo gebruik ik voornamelijk tijdens/na het sporten omdat hij een koud en fris gevoel geeft.


Vervolgens de Ushuaïa Granaatappel deodorant. Deze deodorant ruikt heel lekker. Het is een frisse fruitige geur. Het meest onhandige aan deze deo is zijn formaat. Het is een erg lange fles waardoor je hem niet zo gemakkelijk kunt meenemen in je tas. Deze deo vind ik geschikt om in de badkamer te zetten en thuis te gebruiken. 


En als laatste de Axe Anarchy For Her deodorant. Deze is mijn persoonlijke favoriet. Hij ruikt erg lekker en als je hem gebruikt op een gewone, niet te hete dag ben je een hele dag goed met deze deo. Zijn volgend pluspunt is zijn formaat en verpakking. Geen geklungel met dopsels die ik altijd weer kwijt geraak. Een handig draaisysteem waardoor je de deo ook heel gemakkelijk kunt afsluiten. Daarna is het een kort flesje, waardoor hij een handige meenemer is. Kortom de perfecte deo om in je tas mee te zeulen.


De drie deo's zijn te koop in de meeste warenhuizen met een verzorgingsafdeling.

Wat is jouw favoriete deodorant?
Welke deo gebruik je op dit moment en is voor jou een topper / flop?
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten