maandag 8 april 2013

Essence | I ❤️ stage eyeshadow base

Hallooo !
Vandaag weer een revieuw.
Ik was al een tijdje op zoek naar een oogschaduw basis, maar waar vind je zoiets in België? Ik was dan ook heel enthousiast toen mijn vriendin er eentje vond in het Essence-schap bij het kruidvat. Ik besloot  om meteen een mee te nemen naar huis en hem uit te testen.


De oogschaduw primer is misschien wel iets te donker voor mijn huid, hij geeft namelijk een redelijk oranje kleur af. Maar als primer werkt hij uitstekend, wanneer ik de primer heb aangebracht blijft mijn oogschaduw goed zitten. Ik heb van nature redelijk vette oogleden. Maar met de primer blijft mijn oogschaduw echt goed zitten! 


De oogschaduwbasis heeft een handige, soort sponsachtige aplicator. Ik vind dit zeer handig!
De Essence I <3 stage eyeshadow base kun je voor €2,69 kopen in Kruidvat.

Welke oogschaduw primer gebruik jij?
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten