vrijdag 12 april 2013

Hancrème Yves Rocher

Hallo!
Vandaag een kleine review, ik ga het hebben over de Long-lasting Moisturizing Hand Cream van Yves Rocher.
Ik vind Yves Rocher echt een topmerk als het om verzorgings- en beautyproducten gaat.
De handcrème bevat geen parabenen!
Hij is heel voedend en je handen voelen super zacht aan. Het is pure verwennerij. De crème zit ook in een handige tube, ook leuk om mee te nemen dus. Ik ben heel tevreden over de handcrème, hij doet gewoon wat hij moet doen.
De crème is te koop in de Yves Rocher winkels en op www.yvesrocher.be.
Volgens mij kost de crème ongeveer €5.

Welke handcrème gebruik jij meestal?
Laat het weten in de comments!

Mijn excuses voor de iets slechtere kwaliteit van de foto's en de iets mindere opmaak van het bericht, maar ik ben momenteel niet thuis en heb geen pc bij me. Maar ik wou toch nog graag iets bloggen vandaag !

XOXO,
Zara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten