zaterdag 27 april 2013

Handige meeneem spulletjes !

Hoi !
Vandaag weer eens iets anders. In mijn handtas heb ik altijd een klein bruin zakje van Catrice zitten. Daarin zitten heel wat handige spulletjes die altijd wel eens van pas kunnen komen. Het zijn geen beautyproducten wel gewone gebruiksvoorwerpen. Kijk maar mee!


Dit is het zakje, ik heb het ooit eens in solden bij Kruidvat gekocht. Ik heb toen ongeveer €2,50 betaald.


Maar wat zit er nu allemaal precies in het zakje? 

Om te beginnen een lipbalsem. Hij ruikt heerlijk naar abrikozen. Een lipbalsem is altijd handig. 
Vervolgens neem ik ook altijd een paar kousen mee. Je weet maar nooit dat het tijdens je shopping-trip begint te regenen. En een hele dag met natte voeten lopen is natuurlijk ook niet leuk.  


Dit is de volledige inhoud.

Een pleister zit ook altijd in mijn tas, zorgen die nieuwe schoenen voor pijnlijke blaren? Geen probleem! 
Wattenstokjes, deze zijn altijd handig om snel je make-up wat bij te werken. 
Rekkers, iets wat ieder meisje met lang haar wel kan gebruiken op een warme zomerdag (of sportuitstap). Ik heb 1 gewone bruine rekker zitten, om mijn haar vlug in een staart te doen als dat nodig is. En ik heb ook altijd een rekker met een versiering mee , deze heeft een soort bloem uit diamantjes. Hij is perfect voor in je haar, maar ook als armbandje staat hij niet mis.
Een schuifspeldje en een gewoon speldje zijn natuurlijk ook onmisbaar. 
Ik heb ook een grote speld zitten waarmee ik een staart kan maken (voor het geval dat mijn rekkers op mysterieuze wijze uit mijn zakje zijn geraakt).
En ten slotte een doorzichtige nagellak. Niet alleen handig als topcoat, maar ook de reddende engel bij een ladder in je nylonkousen. 

Zo dit zijn enkele handige dingen om altijd bij te hebben. Ik hoop dat ik jullie wat tips heb kunnen geven. 

XOXO,
Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten