maandag 29 april 2013

Uitgedroogde nagellak

Hallo !
Vandaag iets in verband met nagels. Geen nail art, maar wel een superhandige tip die altijd wel eens van pas komt. Je kent het vast wel, je hebt een nagellak die daar al een tijdje staat en wanneer je besluit om hem nog eens te gebruiken blijkt hij wat uitgedroogd. De nagellak lakt niet meer vlot, en is wat stroperig.
Wel daar heb ik DE perfecte tip voor. Giet een heel klein beetje dissolvant/nagellakremover in het potje nagellak. Schud heel goed, draai het potje een peer keer om. Je kunt nu nog eens proberen en eventueel nog wat nagellakremover bijvoegen tot de nagellak weer 'vloeibaar' genoeg is om te lakken.

Ik weet niet of dit bij alle nagellak werkt, maar ik heb het in elk geval al bij enkele merken (waaronder Essence) geprobeerd. Ik denk dat dit een erg handige tip is.

Nu ik toch bezig ben over nagellakremover, wil ik voor jullie graag mijn lievelingetje voorstellen.
Ik gebruik altijd de Dissolvant van Yves Rocher. Waarom?
Ten eerste valt de geur -altans voor een dissolvant- redelijk mee. Geen superdoordringende chemische geur. Ten tweede piekt hij niet op kleine wondjes (ik heb al verschrikkelijke dissolvants gehad). En ten derde, hij werkt ook goed. Zelfs donkere nagellak kun je goed verwijderen met deze dissolvant.


Zoals je ziet is dit flesje alweer bijna op. (toegegeven, dit is niet de eerste).

Heb jij nog tips voor oude, stroperige nagellak?
Wat is jouw lievelings dissolvant?
Laat het me weten in de comments!

Zara,
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten