woensdag 10 april 2013

Hema brushes

Hoi !
Kwasten, iets waar je misschien niet meteen aan denkt wanneer je jouw make-up inkopen doet maar toch zijn ze altijd handig. Ik was al een tijdje op zoek naar goede maar toch niet te dure kwasten. Daarom besloot ik maar eens een kijkje te nemen bij Hema. En ja hoor, ze hadden een aanbod van verschillende niet te dure brushes. Ik heb er twee meegebracht, namelijk een oogschaduw kwast en een blush kwast.


De kwasten zijn heel erg zacht. 


De blush brush is schuin afgesneden waardoor je makkelijk de contouren van het gezicht kan volgen. De haren voelen heel zacht aan maar zijn toch stevig. Deze kwast kost €3,95.


De oogschaduw kwast is rond maar plat. Hierdoor kun je makkelijk oogschaduw over je hele ooglid aanbrengen. Omdat hij plat is heb je toch een dunne kant die je kunt gebruiken. Deze brush kost €2,95.

Ik ben echt tevreden over deze kwasten , ik denk dat ik misschien wel de powder brush en het wenkbrauwkammetje zal gaan kopen.

Waar koop jij jou brushes?
Wat vind jij van de brushes van Hema?
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara







Geen opmerkingen:

Een reactie posten