donderdag 18 april 2013

Cover Up! cover stick | Hema

Hyee !
Ik heb weer iets nieuws geprobeerd. Dit keer van Hema. De Cover Up! cover stick. Een concealerstick. Ja, een concealer in een stick. Super handig dacht ik , dus wou ik er wel eens eentje uitproberen.


Ik koos voor het lichtste kleur : 01. Er bestaat nog een tint donkerder namelijk 02. De concealer zit in een lipstick verpakking met draaisysteem.  Hierdoor kun je hem makkelijk meedoen en aanbrengen zonder met je vingers of kwast in een potje te zitten prutsen. 


De Cover Up! stick belooft een jonge huid en verbergt imperfecties. Dus ik nam me voor om hem te gebruiken. 
En OMG! Deze concealer geeft zoveel dekking, zonder dat je een zichtbare laag make-up ophebt. Dit is beter dan ik had verwacht voor zijn prijs. Hij verbergt perfect de donkere kringen onder mijn ogen. Enkele keren eroverheen bewegen met de stick en weg zijn de donkere kringen.  Roodheden? Geen probleem voor deze coverstick! Dit is zo fantastisch, echt waar hier heb ik geen woorden voor. En dat alles voor zo'n prijs? Voor mij is dit een absolute topper! Dus, als je deze nog niet hebt. Ik zou zeggen haast je naar de Hema en koop dit.


Dit wordt zeker en vast onderdeel van mijn dagelijks routine. 
De Cover Up! cover stick is te koop bij Hema voor slechts €3,25.

Gebruik jij weleens een coverstick?
Wat is jouw favoriete concealer?
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen