zondag 28 april 2013

Dream Fresh BB-cream | Maybelline

Hallo !
Vandaag review ik voor jullie een gezichtsproduct, namelijk de Dream Fresh BB-cream van Maybelline. Ik had al veel goede dingen over deze BB-cream gehoord. Toen ook een vriendin hem aanraadde haalde ik hem bij mijn Kruidvat filiaal.
Ik heb de BB cream in de kleur light.


Ten eerste vind ik de verpakking heel leuk. Het ombre-effect met bruin en wit en daarbij de babyroze letters zorgen ervoor dat ik dit schatje maar al te graag uitstal op mijn make-up tafel.


Deze 8-in1 BB-cream doet ons 8 beloftes:
1 : Zorgt voor een natuurlijke glow
2 : Vult de huidskleur aan
3 : SPF 30 
4 : Hydrateert de huid
5 : Vervaagt imperfecties
6 : Olie vrij
7 : Zorgt voor een glad uitzicht
8 : Voelt fris aan

Ik twijfel een beetje of de crème aan àl deze punten voldoet. Tijd voor de test!



De crème is makkelijk uit te wrijven en laat geen vlekken achter. De BB-cream geeft een lichte dekking. Het is natuurlijk ook BB-cream (wat licht belooft te zijn) en geen superdekkende foundation. Hij voelt ook fris en luchtig aan, mijn huid voelt vrij en kan nog lekker ademen. De BB-cream heeft geen super matte finish. Vandaar de 'gezonde glow' denk ik. Ik heb toch het gevoel dat deze BB-cream nog een tikkeltje vettig is voor mijn huid. Ik heb namelijk al een gemengde tot vette huid (vooral de T-zone!) Ik denk dat deze crème geschikt is voor iemand die op zoek is naar een lichte dekking. Ik vind hem ook perfect voor de zomer. Iets luchtigs wat toch wat dekking geeft en je huid lekker hydrateert. Hij doet dus perfect zijn werk als BB-cream. Voor zijn prijs vind ik hem dan ook super goed werken!

De BB-cream is te koop bij Kruidvat voor €9,99.

Welke BB-cream gebruik jij? 
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen