zaterdag 13 april 2013

Shea Body Butter - The body shop

Hoi!
Ik zal het hebben over een The Body Shop - product. Toen ik in The Body Shop in Brugge was met een vriendin zagen we een leuke actie, er was een rekje met allemaal miniproducten. En ... het was 3+1 gratis! ik besloot meteen wat productjes uit te zoeken om te reviewen. En vandaag is dat Shea Body Butter.


Ik heb de Shea Body Butter met extracten van Sheanoten. Ik vind dat de geur redelijk neutraal is, met een zachte toets van noten wat ik perfect vind. Ik hou niet zo van heel erg speciale geuren om aan te smeren. De Body Butter bevat dus Shea waardoor hij heel erg voedend voor je huid is.


De body butter voelt niet als een crème aan , wanneer je er met je vinger over glijdt is het alsof je echt door een potje boter gaat. Een supervettige crème dus. Perfect voor mensen met een hele droge huid. Dit kan handig zijn voor tijdens de winter. 


De Body Butter is ook in groot formaat verkrijgbaar.
De mini versie is te kopen in The Body Shop filialen en op http://www.thebodyshop.nl/ hij kost €5.

Wat is jou favoriete Body Butter?
Laat het me weten in de comments!

XOXO,
Zara




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen