zaterdag 13 april 2013

The Body Shop - Hand wash

Hoi!
Toen ik met mijn vriendin in The Body Shop was, dacht ik dat ik eindelijk zo'n gel wash had gevonden waarbij je geen water nodig hebt. Ik zag namelijk de Almond Oil Conditioning Hand Wash. Hij zat in een handig, klein flesje.

Maar toen ik thuis kwam, bleek niets minder waar. Dit was helaas geen gel wash. Het was een gewone handzeep. In de winkel hadden we wel getwijfeld want er staat nergens duidelijk op of je wel of geen water nodig hebt. 


Maar, de zeep ruikt wel super lekker. Daarnaast schuimt hij ook goed op je handen. Na het wassen van je handen voelen je handen zacht aan en ruiken ze heerlijk ! Waarschijnlijk door de Almond Oil.
Dit is misschien geen gel wash waarbij je geen water nodig hebt, maar het is wel een super goede handzeep. Bovendien zit hij in een klein flesje waardoor het de perfecte zeep is om mee te nemen op een weekendje.

De zeep is te koop in The Body Shop voor €3.

Waar heb jij een échte hand gel gevonden?
Waar koop je jouw handzeep?
Laat het weten in de comments ! (vooral waar je een hand gel hebt gevonden)

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten