zondag 14 april 2013

Zon ! outfit inspiration

Le soleil, the sun, de zon, el sol, sole ...
Eindelijk is ze daar met het mooie weer. Hier is het op dit ogenblik 22°C. Het perfecte weer dus om met een vriendin een dagje te gaan skaten, een lekker ijsje te eten. Door het mooie weer dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om een look inspiration te doen. Ik koos voor een lichte en zomers outfit.


Ik heb gekozen voor een kanten top met daaronder een roze bandeautop, omdat het topje aan de armen nogal laag is uitgesneden. Daarboven draag ik mijn jeansvestje. Om de outfit een lentelook te geven combineer ik deze look met een lichtpaarse - lila broek. Om de look helemaal compleet te maken draag ik felroze espadrillen.

De outfit ; 
Lila broek : Pull&Bear € 24,99
Jeansvest : H&M € 34,95
Kanten top : H&M € 19,99
Bandeautop :New Look € 3,99
Espadrillen : Brantano € 5,45
Zonnebril : H&M € 1 (solden)

Wat is jouw favoriete lentelook?
Laat het weten in de comments!
Maak een foto van je favoriete outfit, plaatshem op instagram en tag @zarabevernage ! 
Zo kan ik ook jullie outfits zien !

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen