zondag 12 mei 2013

Ultimate Colour Lipstick Catrice | Princess Peach

Hallo !
Vandaag de eerste review van mijn nieuwe aankopen. Ik ga het hebben over de Ultimate Colour lipstick van Essence. In het kruidvat waren alle lipproducten van Catrice namelijk 2 voor 5 euro. Ik heb de kleur Princess Peach. Heerlijke naam!


Voila, hier is de lipstick. Zoals de naam al verklapt, een peachy - oranje kleurtje.


De ultimate colour lipstick belooft krachtige, rijke kleuren met perfect dekking en glans plus een zachte, crèmige en langhoudende textuur: de kleuren op hun mooist, urenlang.


De verpakking is redelijk eenvoudig, gewoon zwart met op de dop in het klein Catrice en in het midden een doorzichtig randje.



Op de tweede foto zie je duidelijk de glans.


Met flits.


Natuurlijk zonlicht.
Ik vind wel dat ze wat overdrijven als ze zeggen dat de lipstick urenlang blijft zitten. Bij mij blijft hij toch niet zo lang. Tenzij ik heel de tijd niet zou eten of drinken misschien.

Toch ben ik heel tevreden over deze lipstick. Een goed budgetproduct. 

Te koop voor €3,99 bij Kruidvat (er zijn ook nog heel wat andere kleuren natuurlijk).

XOXO,
Zara

















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen