zaterdag 25 mei 2013

Colors Of The Rainbow TAG

Tijd voor mijn eerste tag ! Ik vind het zelf heel leuk om tags te lezen of te bekijken.
Vandaag doe ik de 'Colors of the rainbow tag' deze tag is momenteel heel erg populair onder de beautyguru's op youtube.
Voor wie deze tag niet kent, het is de bedoeling dat je voor elk kleur van de regenboog een beautyproduct of fashionproduct kiest waar je dol op bent.

Ik zou zeggen laten we van start gaan!

Rood :
Hierover moest ik niet lang nadenken, ik kies voor mijn Revlon Lip Butter in de kleur Candy Apple !
Ik ben er namelijk helemaal verliefd op ! Ik kan er nog niet zo veel over zeggen want heel binnenkort komt er een review over.

Oranje :
Deze vond ik zelf niet zo gemakkelijk, want een oranje beautyproduct? Niet iets wat in mijn stash terug te vinden is. Daarom koos ik voor de nagellak Tart Deco van Essie. Een prachtige roze-oranje kleur met een vleugje koraal. Klinkt allemaal heel mooi, en dat is de nagellak ook.



Geel :
Voor geel koos ik voor de Shanti Chakra Indian Rose & Sweet Almond oil van Rituals. Het flesje is niet geel, het etiket is niet geel, het dopsel is niet geel maar de olie zelf heeft een gele kleur. Ik schreef hier eerder al een review over.


Groen :
Bij groen ging voor een haarproduct, namelijk de Swoosh haarlak van carin haircosmetics. Deze high-tech haarlak zorgt voor een sterke versteviging. Je haar wordt er niet plakkerig van en je kunt de lak gemakkelijk uit je haar borstelen.


Blauw :
Mijn supercoole (blauwe!) wimperkruller van de Action. Supergoedkoop, maar bij mij werkt hij prima. Ik mag mij gelukkig prijzen dat mijn wimpers van nature al lang en krullend zijn. Maar een wimperkruller geeft je toch nog net dat extra tikje meer.

Indigo :
Ja , dat ene kleur dat tussen blauw en violet ligt, wat doen we daar mee? Ik wist niet goed naar wat ik eigenlijk op zoek moest gaan. Ik besloot dan maar voor de  Sexy Pulp mascara van Yves Rocher te gaan. Het omhulsel is redelijk donker, toch niet zwart, hij geeft een soort paars-blauwe schijn. Indigo, misschien? Mijn top favoriet van dit moment. Deze ultra-volume mascara doet zoveel voor mijn ogen. Hij verlengt, krult, geeft volume en geeft je in één oogopslag een prachtige, zwoele blik.


Violet :
De Down To The Pore neusstrips van Formula 10.0.6. Hierover zal ik ook nog niets vertellen. Ook hiervan komt namelijk binnenkort een review online!



Roze :
Dit hoort officieel niet bij de regenboogkleuren maar zit toch in deze tag verwerkt.
Deze vond ik echt super moeilijk , een mooie blush, lipstick, parfum ? Ik besloot om geen beautyproduct te kiezen. Maar ook nu twijfelde ik nog , mijn roze Longchamps of mijn roze mini-badje om badspullen in te bewaren ? Speciaal voor jullie zijn ze hier allebei !


Multicolor :
En als laatste multi-color! Ook dit vond ik niet zo simpel. Ik koos dan maar voor de hand & face Wet Wipes Nectar van de H&M, een kleine handig meeneem formaat vrolijk, tropisch versierd met bloemen. De verpakking bevat : roze, groen, blauw, oranje, wit. Multicolor dus !



Zo ik hoop dat je deze tag leuk vind !
Ik nodig iedereen officieel uit om ook aan deze tag deel te nemen! Plaats in de comments de link naar JOU artikel/filmpje met deze tag. Zo kan ik lekker doorgaan met tags te lezen/bekijken.

Plaats de link naar jou 'Colors of the rainbow tag' in de comments!

XOXO, Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten