vrijdag 3 mei 2013

Les Plaisirs Nature Eau de toilette | Framboos - Yves Rocher

Hallo !
De laatste tijd praat ik misschien wat veel over Yves Rocher producten, maar ik ben gewoon gek op dit merk. Ze hebben heel wat verschillende goede producten. Van verzorging tot beauty. Vandaag zal ik het meer bepaald hebben over de Eau de Toilette met Framboos uit de Les plaisirs nature collectie.


Deze zachte maar fruitige eau de toilette met de geur van heerlijke versgeplukte frambozen is het perfecte zomergeurtje. De frambozen die door Yves Rocher gebruikt worden zijn biologisch geteeld. Ook goed voor het milieu dus. Ik vind het persoonlijk een overheerlijke geur. Het is een lekker frisse en fruitige geur.


Het is natuurlijk geen eau de parfum, dus de geur blijft niet zo lang hangen. Maar als je 's ochtends een paar keer spuit, (ik spuit ook altijd eens op mijn kleren) ruik je 's avonds de geur nog altijd lichtjes. Omdat het een eau de toilette is, kost hij natuurlijk ook niet zo veel. 

Voor dit flesje van 100 ml betaal je €7,90.
Je kunt ook een kleinere 'meeneem' versie kopen van 20 ml voor €3,50. Er zijn nog enkele andere geuren waaronder perzik, aardbei, bosbes... Ik denk dat ik nog eens de kleine versie van een andere geur zal proberen. 
Alle geurtjes zijn te koop bij Yves Rocher en op de site.

Wat is jouw go to spring parfum ?
Heb jij al eens een geur van de 'Les plaisirs Nature' reeks geprobeerd?
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten