woensdag 15 mei 2013

Gezond gerechtje

Hallo ! 
Vandaag niets over beauty, nee , ik zal het hebben over eten! Je denkt misschien wel waarom eten ? Wel een mooie huid , een gezond lichaam ... Het begint allemaal bij gezond (maar daarom niet minder lekker) eten ! Ik hou er dan ook van om in de keuken lekker te experimenteren met verschillende ingredienten. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een van mijn gerechtjes met jullie te delen. 

Het gerecht is een soort slaatje (hoewel er helemaal geen salade aan te pas komt, maar hoe noem je zoiets anders?). Ik gebruik enkele dingen die in altijd wel in huis heb. Handig dus om 's avonds nog snel iets klaar te maken. 

Maar wat zit er nu precies allemaal in ? Wel, ten eerste snij in enkele sneetjes parmaham in kleinere stukjes , daarbij doe ik dan wat zongedroogde tomaten (laat de olie goed uitlekken, zodat je het gerecht niet ongezond maak) daarbij doe ik dan wat blokjes fetakaas en ik doe er soms ook nog wat olijven in. Om het helemaal af te maken rooster ik nog wat sneetjes bruin brood en smeer er wat pesto op. Zo heb je een heerlijk en gezond receptje ! 

Hier een foto van mij creatie. 


In wens je veel plezier met het maken en eten !
Smakelijk :)

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten