zondag 5 mei 2013

Mini shoplog -accessoires-

Hallo !
Vandaag doe ik weer iets nieuws. Het is namelijk tijd voor mijn eerste (mini) shoplog. Ik ben naar T.A.S geweest, dit is een winkel waar ze schoenen, accessoires, tassen, portemonnees en zo voort verkopen voor kleine prijsjes.

Eerst toon ik wat ik heb gekocht bij T.A.S. Als eerste stel ik jullie voor aan mijn gloednieuw portemoneetje. Het is bedrukt met covers van verschillende magazines (Vogue, Elle...) Ik vind het gewoon superleuk en handig. Dit kost €2,50.



Hier volgt mijn tweede aankoop uit T.A.S.
Het is een zachtroze infinity sjaal. Ik zocht al lang een mooie infinity sjaal. Maar voor de winter vond ik dat dan toch weer niet zo handig want als je hem twee keer rond je draait, is je keel nog altijd niet bedekt en dat heb ik in de winter wel nodig. Maar nu de lente is aangebroken draag ik mijn sjaals eerder als accessoires dan als warmtebron. Deze sjaal is zeer dun waardoor hij ook heel licht aanvoelt. En de kleur past bij heel wat kleren.
De sjaal kost €7,95.


Zo dit was de mini shoplog -accessoires-.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen