zaterdag 11 mei 2013

On the road (Brugge)

Hallo!
Hier komt als belooft een artikel in een gloednieuwe rubriek. In mijn rubriek 'On the road' neem ik jullie namelijk mee op stap. Voor de eerste keer neem ik jullie mee naar Brugge. Ik nam samen met mijn vriendin de trein in Kortrijk. En we vertrokken vol goede moed richting Brugge.


Zoals je ziet kwamen we aan in Brugge nadat we iets hadden gegeten in de Panos van het station, trokken we richting winkelstraat.


Er was kermis in Brugge.


Eenmaal aangekomen in de winkelstraat kon het shoppen natuurlijk beginnen. We brachten een bezoekje aan de volgende winkels.








Ik heb vooral beauty producten en 1 kledingstuk gekocht. Er komen dus zeker nog enkele reviews online.

Wat vind je van deze nieuwe rubriek?
Laat het me weten in de comments!

XOXO,
Zara!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen