donderdag 9 mei 2013

Outfit inspiration #3 feest outfit

Hallo!
Vandaag moest ik naar een communiefeest. Ik wil jullie dan ook graag mijn outfit meegeven. Normaal ging ik een kleedje aandoen, maar het weer zat niet echt mee. Daarom besloot ik maar een outfit bijeen te zoeken waarbij een broek aan te pas komt.
En tadadadada ...


Dit was mijn outfit. Ik combineerde een witte broek met een leuk bloesje. Ik ben gegaan voor dit zwarte zijden bloesje met crème-kleurige bollen. Daar boven draag ik dan een gewone zwarte blazer (dit staat altijd goed) om het toch wat warmer te maken. Het bloesje is mouwloos en dat kwam goed van pas toen 's middags de zon toch nog eens langskwam. Ik draag mijn mintgroene ballerina's die eerder al eens langskwamen. En niet te vergeten draag ik beige parels waar precies een motiefje op is gedrukt. 


Hier zie je een close up van de oorbellen. Ik ben er zelf heel erg tevreden mee. Ik draag ze dan ook redelijk vaak. Ik heb ze ooit cadeau gekregen van mijn vriendinnen ( ik ben hen er nog altijd heel dankbaar voor!).

Zo dit was mijn outfit!
Hopelijk heb ik jullie misschien een tip kunnen geven voor als je zelf nog een geschikte outfit zoekt!

Heb jij nog leuke outfits ? 
Mail ze naar zara-tje.b@hotmail.com of zet je foto op instagram in tag mij erin : zarabevernage 

XOXO,
Zara 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten