donderdag 16 mei 2013

Mango Body Butter | The Body Shop

Hallo !
Vandaag zal ik het hebben over een The Body Shop body butter. Ik schreef eerder al een TBS review over de shea butter. Dat was een klein potje. Nu heb ik het over een fullsize product van de gewone body butters.
Ik heb de mango-geur. Deze vind ik heerlijk voor de zomer. Ik verlang er nu al naar om mijn lichaam met deze heerlijkheid in te smeren.


Ten eerste is het al een vrolijke, oranje pot ! Een zonnetje voor op je huid dus. 


Het is een redelijk crèmige structuur. Deze crème doet mij een beetje denken aan de Petit Gervais yoghurt van vroeger. Maar, helaas op de verpakking staat zeer duidelijk dat dit product niet bestemd is voor consumptie.



De body butter smeert gemakkelijk uit, je hebt niet super veel crème nodig. De huid voelt lekker gevoed aan en ruikt heeeerlijk ! Ik kan gewoon niet zwijgen over deze verrukkelijke geur. Hij is gewoon perfect voor de aankomende zomer. 

Deze pot bevat 200 ml en kost €16.

XOXO,
Zara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten