woensdag 1 mei 2013

Yves Rocher Lipstick | Framboise

Hallo !
Vandaag review ik weer een lipstick, dit keer eentje van Yves Rocher. Eindelijk heb ik een mooi roze kleurtje gevonden voor een klein prijsje.


De verpakking:
De verpakking vind ik niet zo mooi. Hij ziet er wat goedkoop en niet zo luxueus uit. Het is wel een redelijk kleine lipstick (niet zo lang) waardoor je hem wel gemakkelijk kunt meenemen. De lipstick sluit ook goed af!


De lipstick:
Ik heb de kleur #14. In de winkel en op de site heet de kleur Framboise. Yves Rocher belooft een ultra comfortabele samenstelling die niet afgeeft. 


Swatche:
Zoals je ziet geen super gepigmenteerde lipstick. Hij doet me een beetje denken aan een lipgloss door de shimmer die er in zit. Een framboosroze met glitter dus. Hoe ziet hij eruit op je lippen?


Zo dus. De lipstick geeft toch een mooi kleurtje af. Hier heb ik hem net aangebracht en ziet hij er nog erg shimmery uit. Wanneer je hem een tijdje ophebt geeft hij een mattere kleur af. Ik weet niet hoe het precies komt, maar op de foto ziet de kleur er wat anders uit dan in het echt. In het echt is de kleur feller. Het is meer een felroze in plaats van het zachte roze dat je hier ziet.


Hier zie je duidelijk dat de lipstick een matte kleur afgeeft ! Ook hier is de kleur wat zachter dan in het echt. Ik denk dat het misschien ligt aan de lichtinval.

De lipstick is te koop in de Yves Rocher shops en op http://www.yves-rocher.be/control/main/ .
Hij kost €8,50 euro. Maar momenteel is er korting op de site (en in de winkels) en kost de lipstick €5.

Zara,
XOXO









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen