zondag 30 juni 2013

Lip balm - Yves Rocher

Hallo!
Nu de zomer en het mooie weer eraan komt kun je last krijgen van droge lippen. Ik hou enorm van lip balms en lip butters, heerlijk verschillende geurtjes smaakjes en kleurtjes. Vooral roze fruitige lip balms trekken mijn aandacht. Zo ook deze die ik bij Yves Rocher kocht.


Deze lipbalm met framboos zit in een mooie roze verpakking. Er zit een rood dopje op. De lipbalm werkt met een draaisysteem, je moet aan het witte ribbelrandje draaien. Dat werkt helaas niet zo goed, toen ik hem de eerste keer had uitgedraaid kon ik hem niet meer goed indraaien. Het laatste stukje moet ik de stick in het omhulsel duwen. Niet zo handig dus, een klein minpunt. 



De ingredienten staan niet op de verpakking vermeld. Hierover kan ik dus niet veel meer zeggen. 
                                      

De lipbalm zelf heeft een donkerrode kleur, maar op je lippen ziet hij er niet zo fel uit. Een lichtroze waas met een tikje glitter. Precies hoe ik lipbalms het liefst heb. Hij ruikt lekker zoet en fruitig naar frambozen. Hij ruikt zoals de parfum waar ik hier een review over schreef. 



De lipbalsem voedt je lippen wanneer je hem aanhebt, maar wanneer hij opgedroogd is heb ik het gevoel dat mijn lippen net meer uitgedroogd zijn. 

 


Deze lipbalsem mag gerust aansluiten bij mijn collecties maar het is geen topfavoriet. Hij is te koop bij Yves Rocher voor €2,50. 
Naast deze lipbalm heb je nog de gewone met kokos of vanillegeur. Daarnaast heb je ook nog een speciaal voedende lippenbalsem met amandelolie, een hydraterende balsem met druivenextracten en een herstellende balsem met karit├ęboter. Voor elk is er dus wat wils. 

Pluspunten :
  • Heerlijke geur
  • Mooie , subtiele kleur
  • Makkelijk verkrijgbaar
Minpunten :
  • Onhandig draaisysteem
  • Uitgedroogd gevoel
Wat is jullie lievelings lippenbalsem voor deze zomer ?
Laat het weten in de comments!

XOXO,
Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten