woensdag 31 juli 2013

Rimmel salon pro | swatches

Zoals je in deze shoplog kon zien, kocht ik in Italië enkele nagellakjes van de salon pro collectie van Rimmel. Hier zijn voor jullie de swatches. Op alle swatches draag ik twee laagjes. Dit is voldoende voor een perfecte dekking. Wanneer je één laagje aanbrengt zie je nog duidelijk de tips van je nagels. Je ziet ook strepen op je nagels. De eerste keer dacht ik daarom dat 2 laagjes geen dekking zouden geven. Maar niets is minder waar wanneer je het tweede laagje aanbrengt knallen de kleuren van je nagels en is er nergens nog een stukje nagel te bespeuren.



618 | Little Boy Blue
Dit is een prachtig koningsblauw. Deze nagellak is heel fijn en vind ik een leuk zomerkleurtje. 



615 | Let's Hit The Beach
Let's hit the beach is een echte zomertopper. Een fel koraalroze kleurtje. Dit is mijn favoriet deze zomer.


312 | Ultra Violet
Ultra Violet is een romig lila kleurtje. Zacht en lief, perfect voor tijdens warme lentedagen.




701 | Jazz Funk
Deze kocht ik niet in Italië, daarom was hij ook niet te zien in de shoplog. Dit lakje kocht ik in België. Het behoort tot dezelfde collectie als de drie lakjes hierboven maar is gekozen door Kate Moss die samenwerkte met Rimmel. In het nagellak en lipstick assortiment zitten enkele kleurtjes die zij uitkoos.
Jazz Funk is een mooie roze kleur. Niet superfel, maar eerder een zachter oudroze. Ook deze vind ik prachtig. 

Deze nagelakjes zijn te koop voor €6,99 bij Kruidvat.

XOXO,
Zara







1 opmerking:

  1. De Little Boy Blue heb ik gezien voor 2,40 bij de Action, afgelopen week... fijn dat ie goed is, misschien koop ik 'm nog wel, zeker voor die Action prijs :) Dank je voor de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen