vrijdag 26 juli 2013

shoplog Italië | kleding & meer

Zoals je misschien al weet heb ik het begin van de vakantie doorgebracht in Italië. Daar bracht ik een bezoekje aan een grote en bekende fashionmarkt. Ik kocht er enkele stuks. Later die reis sprong ik ook nog binnen in een plaatselijke parfumerie.

Hier zijn de aankopen van op de markt:



Deze bruine leren tas kocht ik op de markt. Ik was op slag verliefd. De tas is heel zacht en soepel. En het kleur, kijk hoe mooi ! De tas kan op twee manieren gebruikt worden zoals op de eerste foto met de hoeken gewoon 'los' waardoor je een rechthoekige vorm krijgt. Je kunt de hoeken ook binnenin met een slotje vast maken waardoor je tas een andere vorm krijgt. Dat zie je op de tweede foto. Op de tweede manier is de tas kleiner en compacter.


Aan de binnenkant is de tas ook mooi afgewerkt. met onder andere een zakje met rits, handig om spulletjes in kwijt te raken. 


Ook vind je er twee gsm zakjes.


Deze tas kon ik op de kop tikken voor een kleine €15.


Het volgende item dat ik kon scoren is deze coole short met legerprint. Ik was al langer op zoek naar een short in dit genre. In Italië had ik hem dan eindelijk te pakken.


Leuk detail : de uitgerafelde boord.


Ook deze short kostte bijna niets. Slechts € 13.


En last but not least : een shevron jumpsuit. Het is mijn eerste jumpsuit en ik ben er trots op. Het shevron-design vind ik heel passend en ook de kleuren vind ik leuk staan. 


Voor deze jumpsuit betaalde ik €10. 


Toen ik in Italië een parfumerie binnenstapte dacht ik niet meteen met nagellak buiten te komen. Maar kijk, ik kan er toch weer drie aan mijn collectie toevoegen. 


Ik kocht drie nagellakjes van Rimmel. Ze komen alledrie uit de Salon PRO with lycra collectie. Deze zijn ook gewoon in België en Nederland te koop moest je het jouw afvragen.


615 | Let's hit the beach   -   618 | Little boy blue   -   312 | Ultra violet

Bij ons betaal je €6,99 per potje. In Italië was er korting op de rimmel lakjes plus daarboven op was er nog eens tien procent korting. In totaal betaalde ik een € 10 voor de drie potjes nagellak.

Dit zijn mijn aankopen uit Italië. Ik ben er heel tevreden mee en dan vooral met de goedkope prijzen.

XOXO,
Zara









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen