maandag 12 augustus 2013

A day @ the beach | outfit, make-up & beachbag

De zomer is het perfecte seizoen voor een uitstapje naar het strand. Lekker genieten van de zon, zwemmen in de zee, een coole beachparty... Vandaag toen ik jullie mijn outfit & make-up voor een dagje aan zee. Ik show jullie ook wat er allemaal in mijn beachbag zit. Neem een fris glaasje drinken, zet je even buiten en geniet van dit artikel. Het is een heuse fotocollage geworden!


Laten we beginnen met de make-up!



Als eerste gebruik ik de Wet Wipes Nectar van H&M om mijn gezicht mee schoon te maken. We willen natuurlijk met een schoon gezicht beginnen! Vergeet nu geen zonnebrandcrème aan te brengen!




Het is zomer, het is warm dus gaan we voor een luchtige BB-cream. Ik gebruik de Dream Fresh BB-cream van Maybelline in de kleur light. Deze bevat SPF 30! Ik breng hem aan met mijn vingers, om zo weinig mogelijk producten & tools zoals kwasten te gebruiken. Ik neem namelijk alle gebruikte producten mee in mijn tas. Handig om 's avonds alles eens bij te werken voor een feest of diner.



Voor concealer gebruik ik de Cover Up! cover stick van Hema. Een stick vind ik handig om later bij te werken! Deze is in de de kleur 11 wat de lichtste kleur is. Handig voor onder de ogen.



Om alles af te poederen gebruik ik de compact powder van Hema in de kleur 22, dat is de middelste kleur. De kwast die ik gebruik is de poederkwast van Yves Rocher. Deze kocht ik een hele tijd geleden en is denk ik niet meer te koop.


Tijd voor de ogen ! Beginnen doe ik met de Essence I <3 stage eyeshadow base. Zo blijft mijn oogschaduw beter op zijn plek en kan ik er langer van genieten.



Daarna gebruik ik dit oogschaduw potlood van Innoxa. Ik breng de lichtste kleur, een champagnekleur met shimmers, aan op mijn hele ooglid. Zo'n potlood vind ik super handig. Het is een soort van creamy oogschaduw maar dan niet in een potje maar in de vorm van een potlood! Deze breng ik ook even aan in mijn binnenste ooghoeken om mijn ogen wat op te lichten. 



Daarna gebruik ik dit palletje (onbekend merk). Ik breng een matte bruine kleur aan in de arcadeboog en de buitenste ooghoek om alles wat meer diepte te geven. De kwast die ik hiervoor gebruik is de Essence smokey eye brush. Die gebruik ik meestal voor in de arcadeboog.



Daarna gebruik ik mijn wimperkruller van de Action om mijn wimpers dat tikkeltje meer te geven.



De mascara die ik gebruik is de Sexy Pulp mascara van Yves Rocher in de kleur zwart. Super volume!



Daarboven breng ik de Catrice Waterproof top coat aan. De mascara van Yves Rocher is helaas niet waterproof en we gaan naar de zee, weet je nog?



Mijn lippen wil ik lekker gehydrateerd houden. Ik gebruik Revlon lip butter in 035 Candy Apple. Verzorging en kleur ineen!



Het geurtje die ik aanbreng is Girls by POGOPOGO. In een handig travelformaat.


Hier zie je de totale make-up look!


Tijd voor de outfit!



Dit strooien hoedje komt uit Spanje. 


Het mouwloze blousje met polka dots is van New Look.


Daarbij draag ik een neon koraalkleurige rokje van H&M. De sandaaltjes zijn van Paris Style. Een klein winkeltje waar ze leuke schoenen en tassen verkopen.


De tas die ik gebruik zag je al eerder voorbij komen in mijn shoplog van Italië. Kijk maar mee !


Als eerste hebben we natuurlijk een badhanddoek nodig. Deze is super groot en zacht ! Hij is gewoon wit en onderaan is mijn naam erop genaaid.



Vervolgens heb ik dit toilettasje met bloemetjes zitten. Hierin zitten alle producten die ik voor de make-up look gebruikte. 


Een flesje water mag tijdens het warme weer natuurlijk niet ontbreken!




Ik neem ook altijd deze waterspray van Evian mee! Lekker verfrissend! Deze kun je ook na het aanbrengen van je make-up even op je gezicht sprayen als setting spray.

 

Zonnebrandcreme is heel belangrijk! Ik gebruik deze van Nivea, hij bevat SPF 20. Wanneer je deze ophebt zou je bruiner lijken. Deze bracht ik trouwens ook aan na het reinigen van mijn gezicht en voor het aanbrengen van de BB cream.


Deodorant voor dit warme weertje !


De hand en gezicht reinigingsdoekjes van H&M.


Mijn portefeuille.


De Batiste droogshampoo in Blush. Zorgt voor wat meer volume!


Natuurlijk ook eten meenemen! Een zakje heerlijke Skittles.


In mijn tas zit dit zakje altijd. Ik schreef er al eerder een artikel over. Hier zie je wat er allemaal in dit zakje zit.



Een hand sanitizer en een handcrème mogen ook niet ontbreken. We willen lekker schone en zachte handjes.


Een labello in Fruity Shine.



Nog meer eten. Een doosje tic tacs.


En natuurlijk een zonnebril!

Dit is dan mijn complete outfit , make-up en beachbag voor een dagje aan het strand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten