dinsdag 27 augustus 2013

Apocalips Lip Lacquer | Rimmel


Op mijn lippen draag ik graag een kleurtje. Een mooie nude lipstick, een roze lipglossje, een peachkleurige lipstain... Maar ook deze knalrode liquid lipstick van Rimmel Londen zou je wel eens op mijn lippen kunnen terugvinden. Vandaag review ik voor jullie deze Apocalips Lip Lacquer van Rimmel. Deze belooft de intense kleur van een lipstick met de gladde lakachtige glans ven een lipgloss en de verzorging van een lipbalm. Dat is dus heel wat.
 

De dop doet me denken aan een geslepen diamant. Maar dan een zwarte. De verpakking ziet er leuk uit en is uniek. Het zwarte van de dop loopt langzaam over in doorzichtig plastiek. Daardoor is de kleur van de lipstick/gloss aan het einde van de verpakking te zien. Handig voor als je er meerdere hebt. De naam staat in zilveren letters, die een soort van spiegeleffect hebben, gedrukt.


Het product, de vloeibare lipstick zit in een lipgloss huls. Daardoor is hij handig om mee te nemen en kun je hem zeker goed afsluiten. Dit zal wel nodig zijn, anders droogt het product volgens mij snel uit. Ik heb de kleur 400 | Big Bang.


De applicator lijkt op het eerste gezicht een gewone lipgloss-applicator. Maar als je dichterbij kijkt weet je wel beter. In de applicator zit een kuiltje waarin wat van het product zit. Zo heb je zeker genoeg lipstick om je lippen in één keer te kleuren. 


Ik vergat per ongeluk swatches op mijn hand te maken. Op het moment dat ik dit artikel aan het schrijven ben kan ik ook geen foto's meer maken. Sorry hiervoor maar hier zie je wel het resultaat op mijn lippen. Ik hoop dat dit voldoende is voor jullie?
Zoals je ziet super goede pigmentatie en een intense kleur (zoals ons belooft werd). Ik weet niet of je het goed kunt zien, maar de lipstick trekt wel een klein beetje in lijntjes net boven mijn lip. Dit komt omdat het product heel vloeibaar is. Daardoor drogen je lippen niet uit. Eventuele velletjes worden ook verdoezeld. Het product heeft geen matte maar in glanzende finish. Mooi. De glans vermindert nog een beetje wanneer het product helemaal opdroogt. Maar helemaal verdwijnen doet hij niet. De lipstick blijft zeker enkele uren op je lippen! Een kleine maaltijd overleeft hij ook. 
De Rimmel Apocalips Lip Lacquer bestaat nog in 6 andere tinten. Nudetinten, lichtroze, felroze, glitters... Je betaalt er €10,99 voor.

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen