vrijdag 2 augustus 2013

Batiste droogshampoo | Blush

De droogshampoo van Batiste, iedereen heeft er waarschijnlijk wel al eens van gehoord. Ook ik had er al veel over gelezen en gehoord. Toen ik erachter was gekomen dat ze de Batiste droogshampoo gewoon in het Kruidvat verkochten besloot ik om er toch maar eens eentje te gaan halen. De limited edition van de zomer hadden ze helaas niet meer dus nam ik een gewone mee. Ik kocht Blush, die een verleidelijke bloemengeur zou hebben.


Deze droogshampoo is meteen ook mijn eerste droogshampoo dus ik wist niet zo goed wat ik er precies van mocht verwachten. Normaal gezien was ik mijn haar om de 2 dagen. Op de derde dag ( wanneer ik mijn haar normaal gezien zou wassen )  besloot ik dat maar eens niet te doen en gebruik te maken van mijn droogshampoo. 

Op de achterkant van de spuitbus ( of hoe noem je dit? ) staat de gebruiksaanwijzing. 
Eerst goed schudden, daarna vanop 30 cm afstand op de haarwortels spuiten. De shampoo met je vingers in masseren. Je haar borstelen en klaar!
Ik deed precies wat op de achterkant stond, maar de laatste stap , het borstelen , liet ik vallen.


Ik was heel blij met het resultaat. Mijn haar dat er niet meer zo fris uitzag en wat slapjes hing zag er weer helemaal goed uit. Lekker fris, het rook ook super lekker én er zat weer volume in mijn haar. 
Ik ben heel tevreden met de Batiste droogshampoo en zal hem zeker vaker gebruiken. Voor wie op zoek is naar een goede droogshampoo raad ik deze zeker aan !

Batiste droogshampoo is te koop bij Kruidvat.
Prijs : voor 200 ml betaal je €4,49.

Wat vinden jullie van de Batiste droogshampoo?
Laat het me weten in de comments!

XOXO,
Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen