woensdag 28 augustus 2013

BTS shoplog | Hema & Dakine

28 augustus. Bijna september, bijna terug naar school. Hou je dus vast, zet je schrap want het is tijd voor mijn BTS marathon. Vanaf vandaag verschijnt er elke dag een Back To School artikel. Onder andere een shoplog, DIY, make-up look en nog veel meer. Geniet van de laatste dagen vakantie, het lange slapen en mijn BTS artikelen.


Nu is het dus tijd voor de shoplog! Ik heb niet zo super veel gekocht, ik had namelijk nog heel wat spullen van vorig jaar die ik nog perfect kan gebruiken. 


Als eerste kocht ik deze rugzak. Ik besefte gisteren plots dat ik nog geen boekentas had dus trok ik erop uit en kocht deze boekentas van Dakine. Het is het 'Wonder' model die een inhoud van 15 l heeft. De print heet Odette.


Dit is dan de 'Odette' print. Hij bestaat uit verschillende lijnen in verschillende kleuren. Het is een soort van tribal print. Hetzelfde motiefje komt steeds opnieuw terug. Ik vind het super mooi, en nadat ik deze zag ging ik niet meer verder op zoek. Ik had gevonden wat ik zocht.


Deze rugzak heeft twee zijzakjes die door netjes gevormd worden. Handig om wat losse spulletjes in kwijt te kunnen. Verder heeft de rugzak vanvoor twee kliksystemen waar je een skateboard achter kunt steken.


De rugzak bestaat uit een groot vak die je vanboven met de rits kunt openmaken. De opening is groot, waardoor je veel dingen in de rugzak kunt stoppen.


Bovenaan zit nog een klein zakje waar je gsm, portefeuille... in kwijt kunt. Eigenlijk is het bedoeld om je zonnebril in te steken, vandaar de zachte voering. De rugzak kost €40.


Nadat ik mijn boekentas bemachtigd had ging ik nog eens langs bij Hema. Daar kocht ik onder andere een pak met 3 collegeblokken. Deze zijn gewoon donkergrijs met lijntjes (het bevat ook lijntjespapier). Bij Hema heb je heel wat soorten. Je hebt deze in het roze, wit, blauw, met tekeningetjes...


De blaadjes worden samengehouden door een spiraalbinder. Er is een stippellijn voorzien om de blaadjes uit de blok te schuren. De blaadjes kun je daarna ook in een ringmap steken. Super handig dus! Een set met 3 blokken kost €6,50. Wanneer je één appart koopt betaal je er €3,25 voor.



Deze drie ringmappen met 2 ringen kocht ik in de Colruyt. Het zijn dunne, flexibele mapjes. Ik gebruik het liefst deze dunne mapjes met kleine ringetjes omdat deze niet veel plaats in beslag nemen. De mappen zijn niet effen maar er zijn vlinders in gedrukt. Je voelt dus een beetje reliëf. De vlinders bestaan ook uit een meer transparant plastiek. Je hebt er geen korrel. Ik kocht een witte, paarse en turkooizen map. Ik vind ze superschattig met de vlinders erop. De mappen zijn van het merk Viquel en kosten €2,48 per stuk.


In de Hema kocht ik ook nog deze rekbare boekenkaftjes. Deze vervangen het oude kaftpapier waarbij je aan de slag moest met schaar en plakband.. Lekker simpel, gewoon een hoesje over je boeken trekken. De drie kleurtjes, (roze, rood & mintgroen) zaten in een pakje per drie. De blauwe en zwarte zitten appart. Het setje van drie kostte €4,95. De losse kaften kostten €2,25 per stuk.


Als laatste kocht ik nog deze passer bij Hema. Mijn oude was namelijk dringend aan vervanging toe! Deze kostte €1,95.

Zo, dit is wat ik kocht om terug te kunnen starten op school!

XOXO,
Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen