donderdag 22 augustus 2013

Catrice Defining Blush | Think Pink

Een van mijn favoriete make-up producten? Blush! Waarom? Het zorgt dat je look helemaal af is en geeft dat tikkeltje extra aan je gezicht! Nog redenen? De verscheidenheid aan kleuren!
Zoals je kan lezen ben ik fan van blush. Het is echt zo'n hemels product. Ik ben er dol op, en nog een pluspunt is dat ze bij vele merken te vinden zijn en bij ieder merk zijn dan ook andere en unieke blushes te vinden. Dan heb ik nog niet gesproken over het aanbrengen van blush. Met een heerlijk zachte borstel over je wangen... Dat was wat ik me als kind altijd  voorstelde toen ik als klein meisje aan 'make-up' dacht!
Omdat ik zo van deze producten hou review ik er vandaag eentje voor jullie.


De defining blush van Catrice in de kleur 040 | Think Pink.
Als ik de verpakking bekijk zie ik een strakke, deftige, chique verpakking voor mij. Transparant, waardoor je de kleur onmiddellijk te zien krijgt. Platte en rechthoekige doosjes, handig om te stapelen. Zilveren letters die voor een luxe gevoel zorgen. Hierdoor ben ik alvast overtuigt.


Het doosje sluit met een klik systeem. In de winkel dacht ik dat het doosje niet goed sloot omdat het deksel precies wat losjes zat. Tot ik door had dat je het goed moest dichtduwen zodat het stevig vast zat. Je moet zeker geen schrik hebben dat deze in je make-up tasje plots openvalt!



Op de foto's te zien zou je denken dat deze blush een koraal kleur als ondertoon heeft. Maar wanneer je hem in het echt bekijkt zie je toch gewoon een felle roze kleur! Lekker opvallend dacht ik , kan ik altijd wel gebruiken. 


Op de achterkant van het doosje vind je nog wat informatie. Je vindt er onder andere dat de blush vitamine E bevat. Op de site staat er dat er naast vitamine E ook vitamine C in de blush zit. De blush bevat geen olie. Door de goed gepigmenteerde en zachte structuur kun je jouw jukbeenderen accentueren.  


In de blush zit ook een leuk patroontje van strepen. De blush bevat geen glitters. Ik vind de kleur echt prachtig! Misschien wel fel en opvallend maar dat mag wel eens. 


In het begin vreesde ik een beetje voor de pigmentatie. Ik heb namelijk ook een multicolored blush van Catrice en die heeft geen goede pigmentatie, is super licht, je kunt hem ook niet opbouwen... Ik was er niet tevreden mee. Ik hoopte dat de defining blushes toch iets anders zouden zijn en daarom gaf ik deze een kans. 



Zoals je op de swatches kan zien had de blush gelukkig een zeer goede pigmentatie. Je kunt er ook zeer makkelijk mee opbouwen. Van een licht gekleurd blosje op je wangen tot echte poppenwangetjes. De blush is ook helemaal mat wat ik wel leuk vind. Ik gebruik dan namelijk liever nog een extra highlighter. Ik ben echt supertevreden over deze blush en ren het liefst onmiddelijk naar het Kruidvat om nog enkele andere kleurtjes in te slaan. Voor wie deze blush graag in full face foto zou zien: ik ben van plan om deze week een back-to-school-look te maken en daarin wil ik deze blush graag gebruiken. Als jij dit ook graag wil, laat het dan achter in de comments!

Laat weten of je deze blush wil terug zien in mijn back-to-school-look!

XOXO,
Zara



















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen