zaterdag 3 augustus 2013

Catrice lipstick | ultimate shine & ultimate colour

Catrice heeft enkele prachtige lipsticks. Ik wou graag nog een leuk zomerkleurtje voor mijn lippen ik ging naar het Kruidvat en kwam thuis met 2 lipsticks van Catrice. Een Ultimate Shine Lipstick en een Ultimate Colour Lipstick.
Zoals je waarschijnlijk al weet gaan enkele producten uit het vaste assortiment van Catrice en komen er enkele nieuwe in de plaats. De producten die weggaan zijn nu te koop met een korting van -50%. De Ultimate Shine Lipstick die ik kocht was dat ook.


De zwarte is de Ultimate Colour lipstick.
Krachtige, rijke kleuren met een perfecte dekking en glans, plus een zachte, crèmige en langhoudende textuur: kleuren op hun mooist,  urenlang. Dat is toch wat Catrice belooft.

De zilverkleurige is de Ultimate Shine lipstick.
De zachte, crèmige textuur smelt op de lippen, zorgt voor een intensieve vochtboost en een elegante glans. In subtiele naturel tinten, felroze of warm koraal met of zonder sprankels. Altijd elegant.

Hier zijn de twee kleuren die ik kocht. 
Ultimate colour | 110 Pink Me Up!
Ultimate shine | 130 Ketch-me-up


Ketch-me-up is een felrood die wat naar oranje neigt. Hij geeft een prachtige glans af. 


Pink Me Up! is een prachtige framboos roze kleur. 


Ketch-me-up | Pink Me Up!
Ketch-me-up ziet er hier redelijk oranje uit, maar als je hem eenmaal op je lippen ziet hij er roder uit. Pink Me Up! geeft wel de kleur mooi weer.


Swatches in het zonlicht. Hier zie je duidelijk de glans van Ketch-me-up. Ook Pink Me Up! heeft een mooi glans.


 Ketch-me-up


Pink Me Up!

Op mijn lippen vind ik ze heel erg mooi ! Het zijn twee lekker zomerse kleuren. Allebei geven ze een prachtige glans af. Ik vind ze ook lekker hydraterend voor mijn lippen. Het zijn lipsticks met een glossy finish en ze zijn redelijk voedend dus kun je ook geen longlasting verwachten. De lipstick blijft een 4-tal uurtjes zitten. (een heus diner overleven ze helaas niet)

De lipstick is te koop bij Kruidvat voor €3,99.
Ketch-me-up verdwijnt helaas uit het assortiment dus als je deze nog wil bemachtigen : ren vlug naar je kruidvatfiliaal en fingers crossed dat ze hem nog hebben.

XOXO,
Zara





Geen opmerkingen:

Een reactie posten