maandag 5 augustus 2013

Essie | Tarte Deco

Het is weer tijd voor een nieuw kleurtje op da nagels. Deze keer ga ik weer voor mijn favoriete merk: ESSIE ! De nagellak van Essie lakt heel fijn door onder andere het lekker brede borsteltje. Daarnaast heeft de nagellak een prachtige finish. Dan heb ik nog niet gesproken over het aanbod kleuren. Van prachtige klassieke kleuren tot een fel en funky neon kleur!


Dit is een leuk, fris zomers kleurtje genaamd Tarte Deco. De perfecte zomerkleur, koraal roze met een tikje oranje. Ik kocht deze nagellak omdat ik op zoek was naar een oudroze. Ik hou gewoon van dit kleur. Als het aan mij lag had ├álles deze zomer een koraal kleur. 


De stijlvolle nagellakpotjes van Essie kennen we natuurlijk al. Ze stralen iets chique uit. Door de grote potjes, waar maar liefst 13,5 ml nagellak inzit, heb ik het gevoel dat mijn favoriete kleurtjes nooit opraken. Een pluspunt dus!

Zo ziet de nagellak er uit op mijn nagels. Precies zoals ik het gehoopt/verwacht had!


Hier zie je hoe de nagellak de zon weerkaatst. Door deze kleur lijken mijn handen ook nog eens super bruin.


Niets dan pluspunten voor deze nagellak! Van mij krijgt hij dan ook een welverdiende 10/10.
De nagellak van Essie is te koop bij Kruidvat voor €10,99.

XOXO,
Zara



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen