vrijdag 30 augustus 2013

Locker Decoration | spiegel pimpen

De meesten hebben op school wel een locker. Handig, om spullen in op te bergen maar ook leuk, om te decoreren. Vandaag toon ik jullie hoe je een musthave voor je locker origineel kan maken. Het is denk ik echt wel handig om een spiegel in je locker te hebben. Om even snel je make-up of haar te checken of wat dan ook. Mijn locker is helaas niet zo groot. Neen, geen zo'n coole locker met een plankje in en een cijferslot zoals in de Amerikaanse series. Wel een klein rechthoekje waarin je slechts wat boeken en een sportzak in kwijt kan. Maar wat doe je eraan? Ermee leren leven en het superschattig maken!

Wat heb je nodig?



- zelfklevende diamantjes/parels...
- spiegeltjes
- losse magneten
- lijmpistool
- washi tape
     ....



Deze zelfklevende diamantjes en parels kocht ik bij de action voor ongeveer 80 cent.


Dit is een klein rond handspiegeltje, handig. Ik vond het alleen wat saai dus besloot ik het te pimpen.


De washi tape die ik gebruik komt ook van de Action. Ze worden verkocht in setjes van twee.


Ik begin met een klein rechthoekig spiegeltje. De hoekjes versier ik met washi tape. Verder plak ik nog wat diamantjes en pareltjes. Gebruik vooral je creativiteit en je inspiratie!


Met een lijmpistool kleef ik een tweetal magneetjes op de achterkant. Zorg dat de magneten zeker het gewicht van je spiegeltje kunnen dragen!


Dit is dan het uiteindelijke resultaat. Sorry voor de onduidelijke foto, maar dit was de enige manier om een spiegel goed op de foto te krijgen. Hier hangt het trouwens aan een magneetbord. Binnenkort verhuist hij echter naar het deurtje van mijn locker.




Daarna ging ik aan de slag met dit handspiegeltje. Ik besloot de verschillende kleuren te gebruiken om driehoekjes te maken. De rest van de plaats vulde ik in met de transparante diamantjes. Hierboven zie je mijn resultaat. Dit spiegeltje zal ik in mijn sportzak of boekentas steken. Je weet nooit wanneer je een snelle check-up nodig hebt.

Ik wens jullie veel plezier bij het inrichten/decoreren van je locker! Als je de spiegeltjes maakt -> gebruik jullie creativiteit en vergeet niet de resultaten van je spiegeltje en/of locker te laten zien op Instagram : @zarabevernage

XOXO,
Zara

2 opmerkingen: