vrijdag 16 augustus 2013

OOTD | aan zee!

Gisteren ben ik eventjes naar zee geweest met mijn gezin. Daar hebben we enkele foto's gemaakt waarmee ik jullie mijn outfit wou showen! Kijk maar mee...


Het was niet zo super warm aan de zee, dus ging ik voor een outfit met een lange broek. Ik droeg mijn super lichte jeansbroek van Hollister. Deze vind ik echt prachtig voor in de zomer!
Daarbij droeg ik een donkergroen t-shirt van de Zara. Het t-shirt heeft een speciale kleur, een soort donkere, mosgroene kleur. Ik vind hem super mooi staan met mijn blonde lokken. Bovenaan is de t-shirt afgewerkt met steentjes en pareltjes. Hier heb je geen statement ketting nodig, hij is al op je top genaaid!
Verder had ik lichtbeige sandaaltjes aan met twee grote bloemen. 



XOXO,
Zara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten