woensdag 14 augustus 2013

Statement Necklaces

Groot. Opvallend. Speciaal. Ik heb het over een zomertrend op het gebied van fashion. Een voor mij zeer geslaagde zomertrend! Eentje waar ik niet meer zonder zou kunnen. Ik ben dol op statement necklaces! Als ik mij tijdens het shoppen volledig zou laten gaan kom ik zeker thuis met 20 kettingen. Ik heb me dus heel hard ingehouden om niet helemaal crazy te gaan waardoor de teller slechts op 3 staat. Maar geloof me, ik verlang super hard naar mijn volgende ketting!


Hier zijn dan mijn drie aankopen. Het zijn drie totaal verschillende, maar (naar mijn mening) toch super mooie kettingen. Laten we ze eens van dichtbij bekijken.




Dit is de eerste ketting. Hij heeft ronde, witte en zwarte parels/stenen (hoe noem je deze dingen?). De gouden details passen perfect bij deze stijlvolle, ietwat chiquere ketting. Het enige wat ik een beetje onhandig vind aan deze ketting is dat hij uit drie delen bestaat. In het midden heb je een vast stuk en ook wat meer naar buiten toe heb je twee vaste stukken. Het is moeilijk om uit te leggen maar als je deze ketting in het echt zou zien zou je mijn probleem wel snappen.
Deze ketting kocht ik bij New Look voor ongeveer €9.




Deze volgende ketting bestaat uit een soort transparante stenen die wat op diamanten lijken. Het zijn natuurlijk geen echte diamanten, maar ze lijken er wel op. Daarboven heb je dan een blauwe steen. Ook hier is gewerkt met gouden details. Ik vind ook deze heel geslaagd! 
Deze komt van Pieces en kost normaal rond de €15. Ik kon hem wel scoren in de sale voor maar €3!





De laatste is ook een speciale. Het is een ketting in de vorm van een 'peter pan colar'. De ketting is helemaal bezet met glinsterende en blinkende kralen en parels. Deze vind ik heel mooi met een kanten top of jurkje. De sluiting en het kettinkje die hieraan bevestigd zijn hebben een zilveren kleur. 
Deze kocht ik bij WE. Normaal kostte deze €20, maar ik kocht hem ook in de sale voor €2.




Ik ben helemaal weg van deze kettingen maar dat is mijn kat, Poezie, blijkbaar ook! Ze bewaakte mijn kettingen buiten alsof het haar persoonlijke schatten waren. Ik kon het natuurlijk niet laten en deed haar ook één van mijn kettingen om. Check de schattige foto's !

XOXO,
Zara









2 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind statement kettingen ook super leuk. En wat veel afgeprijsd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het leuke is dat ze een hele outfit af kunnen maken.
      Ik heb inderdaad superkoopjes gedaan waar ik heel blij mee ben!

      Verwijderen