zondag 11 augustus 2013

Veranderingen

Schrik niet, je zit wel degelijk op BeautyBaby!  Alleen zijn er enkele dingen veranderd. Ik vond dat het tijd werd om af te stappen van het 'gewone' sjabloon van blogger. Daarom heb ik mijn blog wat gepersonaliseerd. Nieuwe achtergrond, nieuwe foto's, nieuwe kleuren, nieuw lettertype... Ik hoop dat jullie het mooi & leuk vinden. Ik vind het alvast stukken beter!
Zoals je misschien al gemerkt had post ik mijn artikels de laatste tijd altijd om 7 uur 's ochtends. Ik denk dat dat wel handig kan zijn voor de mensen die vroeg moeten opstaan om te werken. Zo kunnen ze al vroeg op BeautyBaby terecht.
Als er opmerkingen zijn van jullie kun je dat altijd achterlaten bij de comments. Bijvoorbeeld het lettertype die wat onduidelijk is, de kleuren die het onduidelijk maken...
Laat het weten! Als jullie nog requests hebben voor artikels mag je het ook zeker laten weten!

XOXO,
Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen