zondag 1 september 2013

BTS | make-up look!

De eerste schooldag wil je er graag goed uit zien. Misschien zie je heel wat mensen voor de eerste keer. Om jullie al een beetje op weg te helpen heb ik vandaag een Back To School make-up look voor jullie. Het is een hele rustige, neutrale look. Precies waar ik van hou. Een look waarmee ik me op mijn gemak voel. Geen schreeuwerige ooglook die ervoor zorgen dat alle koppen zich naar jou omdraaien. Gewoon een heel simpele, makkelijke en snelle look. Die niet te vergeten dan ook nog eens super budget is.


Hier zie je de look in zijn geheel. Zoals je ziet heel rustig en neutraal. Een lichte ooglook, met lekker veel mascara, een mooie kleur op de lippen.


Op mijn wangen gebruikte ik een felroze blush. Ik bracht ook wat bronzer aan onder mijn jukbeenderen om mijn gezicht wat meer vorm en diepte te geven.


Op mijn lippen bracht ik de Revlon Lip Butter in Candy Apple aan. Heerlijk zachte en gehydrateerde lippen met een vleugje kleur.


De ooglook, met hele lichte tinten. Op het volledig bewegende ooglid bracht ik een matte peach kleur aan. In mijn binnenste ooghoek gebruikt ik de lichtste kleur uit het Catrice Nude Palette. Deze shimmery highlighter gebruikte ik ook op het wenkbrauwbot. Diezelfde kleur gebruikte ik ook nog op het bewegend ooglid net boven de iris om mijn ogen nog meer te laten spreken. Daarna bracht ik mascara aan, de 360° lengte mascara van Yves Rocher.


Ik weet trouwens niet wat er aan de hand was met mijn camera, want op alle bovenstaande foto's zie je een grote lichtvlek.



Gebruikte producten:
 Maybelline Dream Fresh BB Cream - review
Catrice Allround Concealer Palette - review
Hema Compact Powder - review
Catrice Defining Blush in Think Pink - review
Yves Rocher Natural Blush in Medium Rosé
Innoxa Velvet Eyeshadow in Sable
Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette in de lichtste kleur - review
Revlon Colorburst Lip Butter in Candy Apple - review
Yves Rocher 360° lengte mascara
Essence I <3 stage Eyeshadow Base - review

Ik wil jullie nog iets belangrijks zeggen. Voor welke look je ook gaat op je eerste school/werkdag, ga voor een look waarbij je jouw helemaal goed voelt. Probeer geen nieuwe dingen uit die je misschien onzeker maken. Zorg ervoor dat mensen je te zien krijgen zoals JIJ bent. Doe je normaal enkel mascara aan? Ga dan alleen voor een beetje mascara. Dat is wie JIJ bent en waarbij JIJ je goed voelt! 
Veel succes voor wie morgen terug naar school/werk moet!

XOXO,
Zara





Geen opmerkingen:

Een reactie posten