zaterdag 14 september 2013

Liquid Metal Eyeshadow | Catrice

Een van de producten waar ik het meest benieuwd naar was uit het vernieuwde assortiment van Catrice was zonder twijfel de Liquid Metal Eyeshadow. Dus ging ik een kleurtje halen. Hier is dan de review voor jullie.


De liquid metal eyeshadows komen in kleine vierkante doosjes. De onderkant is zwart, het deksel bestaat volledig uit transparant plastiek. De zilveren, spiegelende letters geven een chique uitstraling. 


Het deksel sluit goed af. Je kunt het stevig 'vastklikken'.


Je ziet duidelijk dat Catrice haar best heeft gedaan om het product niet saai te maken. De oogschaduw zelf heeft een soort reliƫf, de oogschaduw golft in de verpakking. Daarnaast zijn er nog allemaal kleine bobbeltjes te zien. Precies een of andere schubbenhuid.


Catrice belooft een hoge pigmentatie met een metallica glans.


De kleur die ik kocht is een roze kleur die 020| Gold n' Roses heet. Ik vind hem prachtig. Het is een neutrale kleur, die toch iets extra heeft. Je ziet duidelijk de aanwezigheid van de shimmers, een prachtige glans licht over dit plaatje.


Daglicht.


Met flits.

De pigmentatie is goed, voor deze prijs redelijk goed zelfs, maar super mega overdreven vind ik hem ook niet. Op de tweede foto zie je wel duidelijk de glans die de oogschaduw afgeeft. Met deze oogschaduw kun je heel wat kanten op en hij is goed op te bouwen.

Deze oogschaduw is te koop bij Kruidvat voor €3,99. Ik heb trouwens wel het idee dat Catrice zijn prijzen wat aan het verhogen is. Al bij al is dit nog altijd een lage budget-prijs. Ik vind hem heel mooi en ben zeer tevreden met mijn aankoop. 

XOXO,
Zara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten