donderdag 12 september 2013

September update


Vakantie is gedaan. September is begonnen. Ondertussen zit ik al weer een week en een half in de schoolbanken. Deze afgelopen 10 dagen heb ik dan ook eventjes 'vakantie genomen' wat mijn blog betreft. Ik had heel veel te doen. Schooldingen regelen overal mij uren voor het komende jaar regelen en ga zo maar door. Ik heb het dus echt superdruk gehad. Op dit moment ben ik dan ook blij om me even rustig neer te zetten en dit artikel te typen.


Vanaf dit moment vlieg ik er dan ook officieel weer in. Je mag wekelijks weer enkele artikelen verwachten. Elke dag, wat mij tijdens augustus aardig goed lukte, zal ik niet meer halen. Daarvoor heb ik echt té veel schoolwerk. 


Tijd dus om aan het werk te gaan!

XOXO,
Zara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten