zaterdag 16 november 2013

Lancôme | La vie est belle

Parfum is iets wat ik -bijna- dagelijks gebruik. Bij een bepaalde look hoort een bepaalde geur. Ik probeer dan ook graag nieuwe geurtjes uit! Een ervan is deze: La vie est belle van Lancôme. Lees verder voor de review.


Ik was eigenlijk niet van plan om een review over deze geur te schrijven waardoor hij ondertussen al over de helft is. Toch besloot ik om hem te reviewen gewoonweg omdat het een van mijn favorieten is geworden!


De parfum zit in een stevige glazen flacon met onderaan een dikke glazen bodem. In het bovenste deel zit de roze parfum. De dop is vierkant en bestaat ook uit glas met aan de onderkant een dun zilveren plaatje. De flacon is afgewerkt door een grijs lintje. Op het 'spuitkopje' staat het roosje van Lancôme gedrukt.


De parfum ruikt zoet maar is toch een eerder zware geur. De geur straalt vrouwelijkheid en klasse uit. In de eerste paar minuten ruik je de geur van bessen. Daarna vervaagt die geur en ruik je de iris en oranjebloesem. Als laatste komen ook heel lichtjes de geur van vanille en praline mij tegemoet. De poederige iris zorgt voor een zeker zachtheid, terwijl de patchoeli de basis vormt. 

     Topnoten : zwarte bes, peer
     Hartnoten : iris, jasmijn, oranjebloesem
     Basisnoten : patchoeli, tonkaboon, vanille, praline

De geur vervaagt langzaam en blijft lang hangen, wat zeker een pluspunt is! Na een lange dag ruik ik 's avonds nog de geur van patchoeli, iris en vanille. Dat heeft zeker ook te maken met het feit dat dit een eau de parfum is. Dit parfum is zeker en vast een van mijn favorieten!

De parfum is te koop bij Ici Paris XL. Voor 30 ml betaal je €48,30. Voor 50 ml betaal je €67,65 en voor 80 ml betaal je €88,10.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten