donderdag 26 december 2013

H&M | Hand Creme

Bij het zien van al het lekker eten die tijdens de kerstperiode op tafel komt, of al die pakjes onder de kerstboom wrijf ik mezelf in de handen. Maar ook als het koud is wrijf ik me in de handen. Besef je wel wat je vingers, handen en nagels allemaal te verduren krijgen tijdens de koude wintermaanden? Daarom is het ook belangrijk om onze twee handjes goed te verzorgen! Zelf ben ik een grote fan van handcrèmes in de winter. Vooral dan handcrèmes met een warme geur, zoals deze van H&M!


Ik kocht namelijk een handcrème van H&M in de geur Wild Vanilla. De verpakking ziet er inderdaad wel wild uit met die pantervlekken!


De hand crème zit in een paarse knijptube. De tube sluit met een draaidop. Ik vind het wel handiger als het dekseltje aan de tube vasthangt (minder makkelijk kwijt te spelen). Maar dit vind ik natuurlijk ook prima. De tube bevat 30 ml wat niet zo heel veel is. 


De crème is niet superdik , maar ook niet heel vloeibaar. Het zit er ergens tussenin. De crème trekt snel in de huid en laat een verzorgend laagje achter. Je handen zijn niet super gehydrateerd maar krijgen wel dat extra beetje verzorging die tijdens de wintermaanden wel nodig is. Ook de geur is goed. Niet te overheersend, gewoon een subtiel vanillegeurtje. Niet de geur van vanilleijs, maar eerder van vanillekoekjes bij een tas koffie. Het is een warme geur, perfect voor de winter. 


De handcrème kost €1,95 en is te vinden bij H&M. Naast Wild Vanilla heb je ook nog Orange Tea en Cotton Flower.

XOXO,
Zara



2 opmerkingen: