zondag 22 december 2013

NYC | Quick Dry Nail Polish

Nu de winter is aangebroken, zijn mijn felle neon nagellakjes ergens onderaan mijn kast opgeborgen. In de winter (en herfst) hou ik meer van donkere kleuren. Maar voor de feestdagen kunnen de glitterlakjes natuurlijk ook niet vergeten worden. Ik toon jullie twee van mijn favoriete herfst/winter kleuren.


Beide lakjes zijn van NYC. Het zijn de Quick Dry Nail Polishes. Deze zijn bij mij een favoriet: én budget én een goede dekking én snel droog! Kortom, de geschikte nagellak. De borsteltjes zijn niet zo heel dik en recht afgesneden. Persoonlijk heb ik liever ronde borsteltjes waarmee je gemakkelijker tot bij de nagelriemen geraakt. Maar hey, voor die prijs kun je ook niet alles willen!


De twee kleuren die ik heb zijn 002| Full Metal Jacket en 001| Revolving Red.


Revolving Red is een prachtige bordaux kleur. Klassiek en chique. Ik hou wel van dit soort kleuren, en dan vooral van deze. Op de swatches draag ik 1 laagje. Ja inderdaad, met één laagje heb je al een mooie dekking. Voor een nog intensere kleur kun je natuurlijk 2 laagjes aanbrengen. Normaal doe ik dat ook, maar ik wou jullie toch het effect van 1 laagje eens laten zien. De nagellak is niet dik of stroperig en is gemakkelijk aan te brengen. De nagellak droogt echt snel. Misschien wel niet in 1 minuut zoals NYC belooft, maar na een drietal minuutjes zijn je nagels wel klaar voor een volgend laagje. De nagellak blijft ongeveer 4 dagen chipvrij, wat ik ook al behoorlijk lang vind!


Full Metall Jacket is dan weer glinsterend kleurtje. Een licht gouden kleur met hele fijne glittertjes die voor de perfecte glans zorgen. Deze kleur past perfect bij je zwarte nieuwjaars of kerst jurkje. Ook hier bracht ik slechts 1 laagje aan. De glinsters spatten van je vingers af en ook deze nagellak blijven enkele dagen chipvrij!

Ik ben heel tevreden met deze nagellakjes. Ze zijn te koop voor €2,49 bij Kruidvat.

XOXO,
Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten